墮落天使
作詞:劉虞瑞 作曲:柯一軒 編曲:Tigge

不管你咬牙切齒 還是為我幸福甜蜜 我來自天堂而不是地獄
這世界太過甜蜜 充滿許多好玩遊戲 我不過比人多點好奇心
想知道所有人類的快樂 想扮演所有渴望的腳色
我不想惹上帝生氣 把一雙翅膀收起 在被發現之前我要放縱自己
我不想惹上帝生氣 才躲進你的懷裡 是倒楣是運氣 現在我不告訴你

ooh! I never knew you could be so cruel.
baby girl you're so hot you're gonna burn me and through.
coz you know you can't run form the truth,
you ain't gonna take me down with you. boo ya!
you tease me,you try to please me.
but if you come close i know you're gonna burn me.
so beautiful yet so insecure i never you could be both dirty and pure!



快點大跳!!!
這首歌 很跳TONE!!  很贊!!
快跳!!!

哇哈哈!
arrow
arrow
    全站熱搜

    pen1836 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()